Kontakt og support

 Heldigvis er der meget sjældent fejl på de internet- og tv-signaler, som du modtager fra Parknet via medieforeningens egne fibre. Men hvis der opstår fejl, skal du:

  1. Først sikre dig, at der ikke er tale om en generel fejl på nettet - se status for tjenester på Parknets driftsside ,
  2. Dernæst kan du kontakte Parknets brugerservice - telefon og mail-adressefindes nederst på deres hjemmeside).
  3. Hvis Parknet ikke kan hjælpe dig eller hvis de henviser dig til at kontakte reparatøren Makenet A/S, skal du i stedet underrette os om problemet på telefon eller mail. Så vil vi tage os af den videre proces. Det er normalt Henrik Engqvist, som følger op på sagen.

Det er altså Medieforeningen, som betaler for at få løst problemet, derfor skal du ikke tilkalde teknikere men i stedet aktivere os (Henrik eller Ole).

Vigtige supportoplysninger er

  • Din mailadresse
  • Din telefon (til aftale af teknikerbesøg)
  • Er både tv og internet berørt?
  • Hvis dit internet er nede eller langsomt, gølder det da også, hvis du forbinder dig direkte med netværkskabel til den hvide boks?

Medieforeningens bestyrelse

Henrik Engqvist (næstformand, teknik ansvarlig)
J. P. E. Hartmanns Alle 29
Tlf: 36 46 99 46 / 22 49 65 32

Ole Carsten Pedersen (formand, økonomi, administration etc)
J. P. E. Hartmanns Alle 2-B
Tlf: 36 16 22 62 / 21 66 50 90

Morten Schmidt 
J. P. E. Hartmanns Alle 22
Tlf: 40 59 84 85

CVR nummer 31731941
Bankkonto reg 0577 konto 0000140357
Mail til Medienet gruppen: vores mail 

2021-11-22